svar på frågestunden - del 1

- hej fin blogg, nämn tre snygga killar!
svar; tack så mycket! Zac Efron, Justin Bieber, Zayn Malik
- vem är din idol, förutom Justin då? (;
svar; haha jag vet faktist inte, har nog ingen mer idol.

- vem var den senaste killen du gillade, fin header! <3
svar; tobias, snygging det... & tack!

- ditt livs största misstag?
svar; finns för många!

- Var det du som tog mitt ex, pussochkram
svar; har du kul stephanie? <3 nolifer din rumpa! pussochkram!

- Läser dina föräldrar din blogg?
svar; haha ja det gör dom faktist, eller iallafall min mamma!

- vad är din största fobi?
svar; haha hmm, ingen aning faktist men typ om justin bieber kommer till sverige och jag går inte på hans konsert.
skulle bli förkrossad!

- varför började du blogga?
svar; i don't know, har bloggat många gånger! Kanske tidsfördriv;)

- sommar eller vinter?
svar; 1 ord, 1 känsla.. SOMMAR


- I vilket program har du gjort din header? :)
svar; haha jag har gjort min header i massa olika program, alltså allt samtidigt!
picnik, pizap, piccasa & paint!

- Favorit bloggar?
svar;lägger ut ett inlägg om det <3

- vart vill du jobba med när du blir stor?
svar; ingen aning, vet bara att jag vill bo i USA

- Varför tar du inte betalt för dina designer?
svar; jag gör inga proffsiga designer, jag har inte photoshop osv.
haha kan ju dock vara jobbigt & göra gratis för det är mycket & göra!

- är du singel, du är sjukt snygg!
svar; alltså stephanie jävla no-lifer är du ;*
ja jag är singel och nej.. jag är icke sjukt snygg!

- favoritfilm ;)?
svar; alltså alla filmer är bra typ, ;) Men never say never,

- vad tycker du om Ilona, Moa, Ida & Emelie..
svar;
Ilona - finns ingen goare, skrattar hela tiden och är så jävla snygg va!
Moa - vi umgicks mest förr men hon är fortfarande lika underbar och vi snackar fortfarande in thaa school!
Ida - go tjej som får alla att skratta, underbar tjej som förstår en i alla lägen.. löve ya
emelieee - så sjukt go , hur snäll som helst verkligen och perfekt på alla möjliga sätt

Kommentarer
Postat av: BEXOLLILA.

ooh den va ngt nytt!

2012-01-20 @ 22:16:07
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Sstephanie

HAHAHA ,, älskar dejj syster ! <3

2012-01-21 @ 12:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0