THAT FEELING

den där känslan när man var vaken till klockan fyra på morgonen eftersom att man satt och greja med min design
( och andras ), dessutom var det storm så jag kunde icke sova.
sen kommer ju mina kusiner och springer in i mitt rum och skriker vid 9-tiden, jag ville seriöst slå dom..
jag som är så grym kan ALDRIG somna om när jag väl vaknat, spellar ingen roll hur mycket klockan är
irritationen som växer.

Idag ska jag iallafall vara med josefine, vet ju dock inte om jag orkar men nu har jag lovat henne det så vi får la köra på det.
Men vad ska vi göra då liksom, jag tror vi bakar och tar kort.. det är det enda vi gör om vi gör någonting ;).
nu får ni ha en bra dag, jag hoppas jag uppdaterar mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0