something

1. Är du singel? Yepp , ♥
2. Bästa killkompis ? gustav skeppstedt tror jag, anton också!
3. Bästa tjej kompis ? alltså bästa kompis är ju johanna, men sen är ju steff min syster!
4. Röker du ? tänker ALDRIG, och då menar jag det verkligen aldrig stoppa in en sån jävla bajskorv i min mun ;*
5. Fullständigt namn ? Paulina Jane Bieber Leskovar
6. Födelsedag ? 26 maj 
7. Är du helsvensk ? Naj
8. Om inte , vad är du ? Det svarade jag på ett inlägg förut, men filippin, svensk och slovensk!
9. Vem ringde dig senast ? Johanna, 
10. Vem smsade dig senast ? jag kommer faktist inte ihåg :o, svinlänge sen!
11. Vem kramade du senast ? Moooi
12. Vem pussade du senast ? Om pappsens kindpuss räknas!
13. Roligaste personen du vet ? finns massor av goa människor..
14. En snygg kille? Alexander enberg
15. En snygg tjej? malin block :)
16. Vem träffade du senast och vart? Josse och moa, i mitt rum!
17. Ögonfärg? Bruuuun
18. Vem såg du senast ? Min moster som precis knackade på min dörr ;)
19. Har du någonsin förlorat en vän? ehm, typ
20.vad åt du senast? sockerkaka..
21. Vad drack du senast? julmust!
22. En vacker person? Emma clarin
23. En snäll person? Emelie Johansson
24. En gullig person? heheh, no idea
25. En jobbig person? -
26. En konstig person? -
27. En person med fint leende? amandaaa ;)
28. När skrattade du senast och varför ? lekte med lillkussen!
29. När grät du senast och varför? kommer inte ihåg!
30. Vill du ha ditt ex tillbaka ? verkligen inte
31. En du saknar? steff och johanna
32. Ditt humör just nu? trött, är det ett humör ? 
33. Hur många vänner har du på fb? 591, snart når jag 600! 
34. Hur många är killar och hur många är tjejer ? ah det pallar jag räkna -.-
35. Har du skilda föräldrar? nix
36. Hur många syskon har du ? 1
37. Din favorit färg? alla färger är vackra, haha nej skoja! beror på
38. Någon du vill träffa? Min man, justin bieber
39. Äckligaste du vet? När man bajsat och inte tvättat händerna. fuck vad äckligt
40. Godaste godiset? lösgodis, apelsin och krokant choklad
41.godaste läsken ? sprite och cola!
42. Har du någonsin brutit mot lagen ? nej
43. Är du kär just nu ? kanske lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0