shopping with maaah mammi...

hej alla kära läsare, börjar alltid mina inlägg med '' alla kära läsare '' känns det som. Men get used too it för jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg.
idag har iallafall shoppat med min mamma, typ träningsvärk i benen eller något? vi har iallafall gått runt i göteborg i slask och snö men det har varit mysigt ändå 

Mot min vilja så äter jag sjukt mycket chips och jag kan inte sluta, men jag tar ikapp det med några situps ikväll.
haha tro det eller inte men jag gör 50 situps every night, every day. Jag gör 10 armhävningar också men jag måste göra fem i taget för jag kan verkligen inte. JAG ÄR EN KLENIS.
ska kolla klart postkodsmiljonären med the family och sen så väntar gladiatorna!
vad jag köpte kommer i nästa inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0