MIN BLOGG ÄR FUL

alltså jag pallar inte min blogg, den är hur ful och tråkig som helst.
anyways, idag då så hände massor av saker. En helt komplicerad dag helt enkelt.
Idrotten i våran skola så har dom flesta klasserna uppdelat, alltså tjejerna har en lektion och killarna en annan.
Tycker det är sjukt segt eftersom att ja faktist vill ha gympa med killarna eftersom att jag fjäskade för min lärare och fick spela fotboll with thaaa boys. (a..
nej men det är mycket roligare och jag får så mycket mer gjort på mattelektionen med dom.
Och idag, som ni ser på bilden nedanför så hade jag ju som sagt matte med killarna och sen idrott med killarna! Dom kallar mig dude (y
tror ingen läser det här men skitsamma. SJÄLVKLART så ska killarna i pararellklassen kaxa och hålla på och jag hade lust och slå några men jag fick stå ut och spelade på.

Ikväll så har jag varit med johanna och försökt på med en kladdis , den blev inte lika bra som förra gången men god var den iallafall.
älskar henne något otroligt ska ni veta så här ger jag henne en länk. PUSH IT HERE BABES
pössochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0