LIVE LIFE


jag vet exakt hur min framtid ska se ut, men saker händer och man ändras osv.
men jag har verkligen en dröm och jag tänkte berätta lite om den, men inte så detaljerat.

när jag gått klart grundskolan så är det gymnasie i göteborg, och att jag vill gå gymnasiet i göteborg är garanterat att jag vill. även om det finns den linjen här i kungsbacka så vill ja ändå gå i göteborg!
Jag tänker dock inte '' slita '' ihjäl mig i gymnasiet men ändå kämpa på som normalt folk, :)
jag vill plugga i USA efteråt och sen bo där och bara leva livet typ, haha nä men typ.
AND THAT WAS MY PLAN B
den andra delen är väldigt personlig, men jag har det i mitt huvud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0