LIKA SEG SOM EN SKÖLDPADDA & SNIGEL

.
.

just nu är jag så trött man kan bli, så jag kommer säkert ligga död i amandas fotölj när som helst.
tänker iallafall srkiva klart inlägget till er men det är svårt människor, för i ena sekunden så har jag stängda ögon.
haha anyways så vaknade vi halv åtta för att åka iväg till pagsamba & efter det så kom tirrageh som vi åkte in till stan med och efter ett litet tjafs om vad vi skulle äta så åt vi tillslut mc donalds, hehe (a)
amanda fick tillslut med sig hårfärg och en mascara, jag fick inget köpt men skitsamma (;
fick iallafall min julklapp av amanda, en asgo parfym, överlycklig asso!

nu ska vi käka det vi bakat, kladdkaka och glas!
bjuder på dom bilderna i nästa inlägg ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0