hemkunskap, buffe!

god morgon fina blogg, hur mår ni idag? :)
hehe ni som läste rubriken och ni som läser det här fattar nog att jag ska ha hemkunskap om någar minuter.
och det är någn buffe som gäller, jag hoppas på kladdis och köttfärspaj (a) ingen så jättebra kombination men det är ju gott!

idag händer det som brukar hända på onsdagar, efter skolan vara med johanna och baka något gott och sen fysträning. Och den är jag ABSOLUT INTE TAGGAD till den träningen eftersom att vi ska ha någon tjej från tölö A-laget som ska köra STENHÅRT och nej.
jag blir fan jättenervös när någon säger '' vi ska köra stenhårt '' :(
aja nu ska vi in , fröööööken (haha) kallar!

Kommentarer
Postat av: Ebba Ljungberg

Snygg! :)

2012-01-26 @ 15:46:52
URL: http://ljungbergfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0