godmorgon göbbs!


hej kära läsare, sitter i skolan och är cepe just nu.
nej men vi har fem lektioner innan lunch och enligt mig så är det jävligt segt, 5 LEKTIONER?! Nu har vi iallafall svenska, fast den är bara en halvtimma ;s
snackade skype med steff igår. haha, saknar henne så sjukt mycket.
innan det på dagen så var ju jag med johanna, och vi hade riktigt kul och det var sista helgen jag fick äta godis, för till sommarlovet så får jag inte äta något gott alls!
haha hon kommer som sagt döda mig, men jag får leva med det.
bjuder på en fin bild på henne också så att ni ser hur fin hon egentligen är!

Kommentarer
Postat av: Sstephanie

HAHAHAHHA älskar dejj baby ! <3 :*

2012-01-16 @ 17:38:01
URL: http://sstephanie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0