Gästinlägg by me, Josefine<3


HEEJJJ!
Vet inte riktigt va jag ska skriva. Men jag kan iaf börja med att jag älskar Paulina för precis den hon är och de hoppas jag att alla ni andra gör också! Hon är en helt underbar person som mest är älskad och är helt perfekt. Ja, hon är ju snygg så passa på nu killlar! Men jag träffade Paulina för första gången den 18 augusti och sen dess har vi träffats eftersom jag började i hennes klass och sen har vi varit med varandra ganska många gånger och vi har nog seriöst aldrig bråkat. Hon skrattar för de mest och som man säger: you smile, I smile. Och så är de verkligen!! Så fort man är med henne så blir man bara glad och hon är en helt perfekt männsika och man kan prata med henne om allt och då menar jag ALLT! Aja, jag har inte så mycket mer att säga nu mer en att jag är så himmla glad över att jag har träffat henne och att jag älskar henne JÄTTE MKT! Och de känns nästan som vi har kännt varandra i flera år...Men nu måste jag sluta! Älskar dig Pajjas!! Så kärlek till dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0