forever alone

eftersom att nästan halva min klass är sjuka så sitter jag här forever alone men som tur är så hittade jag johanna som har håltimma så jag kidnappade henne från sina vänner och drog med henne bort till några soffor.
vi har det trevligt men snart ska vi splittra oss och gå in på lektion.
jaja nu har jag panik och have to go, ikväll är det stephanie som gäller. som sagt!

ida, emelie & evelina är sjuka och jag skulle också stanna hemma men jag ska till stephanie idag så jag ville gärna gå i skolan för annars skulle jag inte få åka till steff. Men jag är helt frisk , aja shit the same nu blev det lite komplicerat men aja.. hejdå sålänge och krya på er emelie, ida & evelajna!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: hejhej =)



tusen tack :) jorå, det är bra .. själver?



Krami

2012-01-27 @ 11:15:58
URL: http://priska.blogg.se/
Postat av: Birta

sv; jag har de bra :) vad gör du då ? :D

2012-01-27 @ 11:34:37
URL: http://birta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0