10 sanningar 'bout myself


1. Det går aldrig en dag utan att jag tänker på justin, ♥ jag börjar t.ex tänka på hur jag skulle reagera om han bara dök upp.
2. Jag brukar spela fifa12 varje kväll med pappa.
3. Jag är så sjukt rädd om biljetterna är slutsålda om justin bieber kommer sverige, skulle aldrig gå ur mitt rum. ALDRIG
4. Jag vill ha tandställning, ni som inte känner mig har nog inte sätt hur ojämna tänder jag egentligen har. Om ni ser mig kommer ni skratta åt mina tänder.
5. Jag vet exakt hur min framtid ska se ut, två alternativ har jag.
6. Turkiie & frankrike står på listan vart vi ska i sommar, kanske redan sagt det (;?
7. Jag har ganska svårt att prata när man är med sin kompis och kompisens kompis? haha
8. Jag hatar att ha på mig samma plagg mer än en gång på en vecka!
9. Matte är sjukt kul, om det är lätt.
10. Jag verkligen vill att det här året ska vara ett minne för livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0