kan inte välja, jag blir galen

hejsan och hola!
träningen gick faktist riktigt bra, årets bästa träning än så länge. för dom senaste träningarna har bara varit riktigt dåliga men denna gick bra så tummen upp för det (y

påtal om läxorna som måste göras, dom kan jag kasta in i väggen. har verkligen så sjukt ont i ryggen så jag kan inte kura ihop mig jag måste vara spikrak i ryggen, den har typ knäckts? haha nej men jag börjar helt ärligt snart gråta typ.
NO-läxan gjorde jag klart innan träningen. matteprovet, jag får gå på magkänslan det brukar gå bra ändå!
Franskan, den kan jag nog redan så det är gött.... englishhh, långt kvar och har tid på mig.
godnatt, peace and love bitches ♥ ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0