get to know me

på vardagar så spelar jag fotboll och tränar, jag tränar ungefär 5 gånger i veckan. (: sen annars är jag med kompisar, gör läxor och sitter vid datan. well, har man tråkigt liv så har man (;

jag älskar när jag går runt i göteborg, vill helt seriöst bo där nu när jag är inte är vuxen. Men jag får typ nöja mig med att bo här i lilla kungsbacka. Iallafall... när jag går i göteborg så känner jag mig verkligen så jävla fri, not kidding och jag vet att ni typ tänker '' ööh wtf? '' men sån är jag. ♥

allra mest så betyder min familj mest för mig, och mina vänner såklart. utan dom skulle jag aldrig kunna leva utan dom, finns inga underbara som dom.
3 år gammal bild

när jag blir stor så kommer jag bo i USA, det är bestämt enligt mig. Min högsta dröm är att bo där så förhoppningsvis så kommer jag att göra det :')

 

i sommar ska jag leva livet, denna sommaren ska bli bäst genom historien. i maj ska jag till turkie och veckan innan gothia ska jag till france, tycker det är så jävla härligt och längtar ihjäl mig.
jag ska träffa nya people och även umgås med alla mina vänner.

min största idol är justin drew snygg bieber, jag är kär i honom på riktigt. jag har faktist gråtit innan jag sommnat då jag tänkt på honom. det är helt obeskrivligt och galet hur man kan älska någon så mycket man inte känner, men det käänns faktist som jag känner honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0