en vacker dag när jag kommer att stå i USA kommer jag börja gråta sjukt mycket glädjetårar. Det är helt seriöst min dröm och jag vill dit mer än någonsin, i två år har jag haft den drömmen och kommer ha ända tills jag står där med mina egna fötter.

just nu vill jag bara packa ihop mina saker och sluta, vara med min johanna och göra en riktigt go & fresch smoothie. Standard onsdagar, med andra ord! Och efter det så är det fysträning.

denna sommaren kommer vara en av dom bästa någonsin, jag känner verkligen det på mig. Ska till turkiiie i maj och maybe to france! sen ska jag chilla sönder och bara leva livet!

just nu så vill jag mer än allt bli brun, riktigt solbrun... stör mig sjukt mycket att jag är blek, eller snarare gul. okej överdrift men jag vill vara solbrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0