t r ä n i n g - fys... inte min grej

haha, ska snart på fysträning vilket jag int har nån lust med. Jag har verkligen sämst kondis, men då får jag väl ta och börja springa.
men jag lovar verkligen, jag har sveriges sämsta kondis.
bara att stå ut.
'
anyways, så är det vandringsdag imorgon.
ännu tråkigare verkligen... börjar iaf senare, kvart över 9 :)
på onsdag är det KM, ska vara med i 80m & längdhopp.
clara får ta över mitt längdhopp, asso ärligt jag hoppas bara 3.80 så
det blir nog ingen längd för mig !
'
efter kanske jag och eve drar till stan och shoppas, kuligt.
men ni får ha det ♥


URSÖT TJEJ ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej verkligen inte! Haha du är fin, påminner mig jätte mycket om en tjej i min skola :) Okej, tack att du svarade <3

2011-09-26 @ 21:30:16
URL: http://idalager.blogg.se/
Postat av: Jossan och Ida

svar: Självklart, det skulle vara jättekul med en intervju :) Du kan gärna maila frågorna till oss på [email protected] så svarar vi på dom så fort som möjligt! Fin blogg du har också, kram

2011-09-26 @ 22:18:49
URL: http://jodas.blogg.se/
Postat av: eve

PAJJAAAAAAAAAS :@

2011-09-30 @ 12:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0