bedtime stories...

dags att sova, är megamegatrött.. DÖD om jag ska vara exakt. haha nej , men igår sov johanna över hos mig (:
Satt och pluggade hela kvällen, vaknade vid 6 och började göra i ordning oss.
Matteprov, herregud.. Jag tror faktist att det gick bra, tabbade en uppgift bara!
-
sen på lunchen, så cyklade dom flesta tjejerna till subway och åt! TYP SPYDDE,  nej men jag hatar subway! Mc donken ska du ju vara, right?
aja, direkt efter skolan drog jag till träningen vilket betydde att jag var vrålhungrig men det är bara att bita ihop!
.
sen har vi åkt till farmor och farfar, kollat på ifk mot häcken! 2-2, haha men det var en kulig match<3
nu somnar jag snart, haha godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0