I'VE GOT THE MOVES LIKE JAGGER!

hellu hellu, vaknat precis och det är skitsegt är hur trött som helst!
ska berätta lite om gårdagen iaf,
från början var det meningen att vi skulle dra till farmor men jag drog till Liseberg med emma och hennes familj!
Det var ganska packat med folk så vi åkte inte jättejätte mycket men ganska mycket iaf!
Vi åt lite, sen vid 8 tiden så åkte jag och emma hem!
'
haha gaad vad dimmit det var , vi åkte till willys och köpte sjukt mycket godis :)
sen vidare till hemmakväll och såg på hur många lingon finns det i världen, sett den 3 gånger nu (A
haha men den är bra så why not!
Sen cyklade vi vidare till emma och hade lite mys med vårat godis och filmen.
sen var jag tvungen att åka hem!
så tack för dagen emma och company, haft otroligt kul!
'
nu ska jag iaf spela match och har samling kvart i 11, och jag ska gå dit..
men ah, ni få ha de göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0