någonting du önskar dig i julklapp! Jag kan ta upp några små saker som jag önskar mig, haha.
britney spears parfym, åh gash det är som en drog för mig verkligen :') Justin Biebers skiva, hans nya album alltså, massor av kläder!  vet faktist inte !
Om jag skulle träffa Justin Bieber, vad är det första du skulle säga då? Jag älskar dig mer än vad du tror...
Vad är dina favoritämnen i skolan, och dom ämnena du hatar mest! Jag älskar svenska & matte, eller alltså det beror ju vad man gör för något. Matte är roligt tills efter diagonsen och svenska är bara allmänt kul!
SO, vi bara flummar så det är kul & idrott kan man liksom bara koooopppla av!
NO ÄR VÄRLDENS SÄMSTA ÄMNE , usch hatar det. fy, fy, fy, fy ,fy
och franska!  låååångtråkigt :( ♥
i have chiiiiiina eyes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0