bara våran klass och evelina som fattar!

har precis varit på kiosken med evelina & clara, goa tjejer... och det där uppe... haha, jag lovar ingen fattar!
men våran NO-lärare sa Strock när hon menad stroke!
anyways, så ska vi in på franskan nu och sen blir det ELT som sista ämne.
jag är så trött man kan bli, typ svimmar.
vill bara hem och ja, duvet.... DÖ
funderar på om jag ska på löpträningen eller inte, haha men jag kommer ju fan sist hela tiden...
jag har sämst kondis men jag kan faktist inte hjälpa det.
dessutom så tror jag ingen kan skjutsa mig dit, orkar fasän inte cyklaa :(
haha ni får ha det jättebra, pusskram

Kommentarer
Postat av: Viki

Ups, såg den inte :P Men okej, jag ska adda dig :) xx

2011-10-10 @ 13:36:44
URL: http://jdbiebzznovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0