GUESS WHAT?!

godmorgon, hittils har min morgon varit katastrof..
johanna drog hem för hon skulle träna, och ja ska städa rummet!
det första jag gör är att dra bort draperierna för fönstret och allt bara rasar en efter en, jag hade mjölk vid fönstret och en stolpe ramlade ner på mjölken och direkt gick glaset i bitar och hela min säng var mjölkig.
i got panic, cuz igår så sa mamma '' ta ner mjölken NU, du kommer spilla! ''
jag brydde mig inte, oh nu kommer mamma bli lite smått sur eftersom hela maddrassen är mjölkig.
nån som vet om den kommer lukta :o?
anyways, så kommer hela tjocka släkten hit idag! skoja bara, farmor & farfar och stephanie & hennes mamma!
kommer bli great, så jag får städa vidare. HA DE AS GRYMT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0