frågor från eve & ida & emelie!

Varför gillar du ordet prutt?/ ida
Haha, det är min sjääl. Hela min sjääl består av prutt!
Varför gillar du Thomas så himla mycket? / eve
Thomas? Städerskan i skolan?! ;o
haha nej men han kom fram och tog upp ett snuspaket där det var hål i under, så han stoppa in fingret i det så att det såg ut som ett finger liksom. ah... svårt att förklara!
Är du kär i martin? /ida
Martin, min so-lärare? nej...
Skulle du vilja ha Martin som pappa? / eve
Haha, nej jag nöjer mig med min egna pappa!
Gillar du  file? / anonym!
Filé är.. ehm.. jag vet inte!
Vad ska jag fråga dig då?!?!?!/emelie
Jag var tvungen att tvinga ur emelie en fråga men hon fråga ju bara vad hon ska fråga ;)
Gillar du och fota dig själv? / ida
det händer väl!
Gillar du feta ost? / eve
Feta ost är lika äckligt som en stekt snigen!
Är du kåt idag? / ida
ehmm, i biebs ja!
SÅ JÄVLA INTRESSANTA FRÅGOR HÄR VA?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0