Vad ska du göra denna helg? Idag ska jag ha myyskväll med min johanna, träffar/ser henne varje dag men är typ aldrig med varanda så det ska bli gött för saknar mitt pucko!
Sen på lördag så ska ja dra till steff och träffa henne och henne ser jag aldrig nu när det är skola! ÄLSKAR MÄNNISKAN och ska bli gött att komma från tråkiga kungsbacka!
sen på söndag så är det match mot lindome hoppas det går bra!
Något du vill ändra på ditt liv? Åh orkar inte dra hela historian men JO, allting nästan faktist det är så mycket som jag önskar aldrig hänt men där i mot vill jag inte ändra mina vänner! Förutom några som gör livet surt...
Något du vill säga just nu? GASH MY GASH, JAG ÄR NERVÖS SNART ÄR DET TANDLÄKAREN SOM GÄLLER!
tre tråkiga frågor, but shit the same ni behöver inte läsa om ni inte vill♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0