okej, istället för 3 frågor och 2 svar så kör jag på lite favoriter hos mig själv ♥

Din favoritmat? Min favoritmat är helt klart mc donald. I'm in love liksom!

Ditt favorit program? Serie, så är det nog smallville. Har följt det jättelänge !

Din favorit film? Nej den frågan kan jag inte svara på , det finns så sjukt många bra filmer. Men för att vara sån, så tycker jag NEVER SAY NEVER! tröttnar aldrig (':

Din favorit bok? Afrodite böckerna, nu tror säkert allihopa att jag läser böcker om gudar.. haha nej men det är en så sjukt bra bok, har läst allihopa och väntar tills en annan kommer ut. Det är nog en deckar och tonnårs bok!

Favorit ämnet i skolan? Även fast svenska är långtråkigt, så tycker ja svenska och Matte. Men matte, det beror på vilket kapitel det är på

Din favorit idol? Alla vet redan svaret så hehe, JUSTIN BIEBER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0