FLASHBACK 2011 ♥

På vilken skala, hur bra var året 2011? 2011 får bara en femma, jag har varit ledsen mer än glad och mest av allt så hoppas jag på att 2012 ska bli ett mycket bättre år.
Fast där i mot är jag inte JÄTTE missnöjd med 2011, jag har kommit närmre jättemånga människor .. <3

Var har varit det bästa ögonblicket 2011? för svårt att säga, året har varit speciellt...

Något som du är glad för som hänt 2011? Sånna jävla svåra frågor, det är ju ändå 365 dagar att snacka om?
men något gött som har hänt är att jag varit mer i göteborg än hemma, jag älskar göteborg verkligen.
när jag går på dom härliga gatorna så känner jag mig så sjukt fri, hard to understand... shit the same...
jag har också kommit närmre min mamma <3

Årets chock? när jag såg tobias på liseberg, trodde aldrig jag skulle få se honom!

Årets mest galnaste? Gothia, herrejesus...

Årets bästa resa? haha, stockholm.. åkte inte utomlands i år! Skaracupen ... ;)?

Årets nya vän? the blåvittboooooooooooysssss! heheh, jag icke vet...

Årets vän som du spenderat mest tid med? Stephanie, var med henne hela sommaren ju! ♥

Årets mest omtänksamma? ptf, johanna.. hon har gjort allt för mig!

Årets minne? Pervot i stockholm, som ville att jag och stephanie skulle följa med honom till banken och sen spela in när stephanie sjunger... vi ryser fortfarande.

Årets namn? Abdulla dampah, jag SVÄR.. det är någon som heter sååå!

Årets bästa feeling? när jag mötte dina ögon for the first time, kändes som knivhugg i magen... ♥ vackrare ögon finns nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0