9 dagar, DAG FYRA & FEM

dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig

dag 2 – en person ja vill träffa just nu
dag 3 – min favorit årstid och varför
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar
dag 5 – någonting ja vill ha mer än nåt annat just nu

dag 6 – typen av killar ja faller för
dag 7 – vad ja skulle göra om ja fick 1 miljon
dag 8 – en dålig vana ja önskar att ja inte hade
dag 9 – bild på mig och min bästa vän


dag 4 - mitt mål är att innan jag dör så ska jag få träffa justin bieber i en hel timma, well wish me good luck. Sen det andra är att jag vill bo i USA, det är ett måste i mitt liv förstår ni. Sen vill jag åka till afrika och hälsa på alla små söta barnen, det är mina mål <3

dag 5 - jag vill inte något annat än att justin bieber ska ligga här brevid mig just nu <3 OCH EN IPHONE JÄVEL

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0