9 dagar, DAG ETT

Nu kör vi en sådan här, så att jag kommer igååång.

dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig

dag 2 – en person ja vill träffa just nu
dag 3 – min favorit årstid och varför
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar
dag 5 – någonting ja vill ha mer än nåt annat just nu
dag 6 – typen av killar ja faller för
dag 7 – vad ja skulle göra om ja fick 1 miljon
dag 8 – en dålig vana ja önskar att ja inte hade
dag 9 – bild på mig och min bästa vän

1.Jag hatar att jag inte vet vad andra folk tror om mig.

2.Jag vill läsa andras tankar.

3.Jag kollar fortfarande på Disney Channel, förutom när det är tecknat skit ♥

4.Jag har gått i fotboll mer än 7 år!

5.Jag är besatt av Justin Bieber, och då menar jag hans personlighet mest.

6.Jag vill flytta, och bo i göteborg nu.

7. Jag har egentligen kolsvart hår!

8. Jag vill se Nootebook, för att det är en av justin biebers favoritfilmer (;

9.Jag hatar när man sagt en hemlighet till en, och får reda på att hon/han spridit det.

10. Jag har ganska stora krav på själv!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-12-21 @ 18:42:38
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: eve

the notebook e sjukt breeeeeeeeeeee

2011-12-22 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0