9 dagar, DAG ÅTTA & NIO

dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig

dag 2 – en person ja vill träffa just nu
dag 3 – min favorit årstid och varför
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar
dag 5 – någonting ja vill ha mer än nåt annat just nu
dag 6 – typen av killar ja faller för
dag 7 – vad ja skulle göra om ja fick 1 miljon
dag 8 – en dålig vana ja önskar att ja inte hade
dag 9 – bild på mig och min bästa vän

'
'
dag 8 - en dålig vana... hmm, den var svår men typ byta på naglarna! byter alltid på naglarna och det är grymt störande.. sen min speciella haiflip, tror många vet vad jag menar ;))
dag 9 - blid på mig & bästa vän, jag har så sjukt många vänner.. men dom bästa jag vet är nog Stephanie & Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0