2011-08-15 ♥ 3 dagar kvar :o

Asså, ja då är det väl bara att vänta på dom 3 dagar som är kvar.
Alltså det är träning ikväll, fast undra om den är inställd? :/ Int för att jag inte vill träna elr så, men är så sjukt trött man kan bli så liksom jag hoppas att planen är avstängd. hehe...
anyway, så har gårdagen spenderats med världens goaste lag, tölö if bästa brudar.
Först dm-träning, sen åka hem en snabbis för att duscha, sen drar man in till göteborg och käkar mc donalds.
Efter de drar man till valhalla och kollar på kopparberg mot malmö, haha (:
Sen när vi kom hem så var det typ översvämmning ÖVERALLT, och asso ni ska se den bakom mitt hus typ ! Ni får en bild där nere :)
aja, sen så var jag med johanna, och vi cyklade till maxi! Köpte lite smått & gott (:
efter det gick vi hem till henne för att packa , OCH DÅ SÅG JAG EN FET PADDA BAKOM DÖRREN. asso vad fan, någon som haft en padda i erat rum?!
asso euuw...

Idag iaaf så har vi gjort en lyxfrukost , vet inte vad som händer idag. Kanske lisse med lisa? (:
fail..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0